Hovedgrunnene til det er:
- at vi ikke har en betjent ekspedisjon til å ta imot besøkende (slik har det vært siden juli 2020),
- av sikkerhetshensyn til våre ansatte og til kommunens utstyr og lokaler.
Avtal tid i forkant
For å gi god hjelp og for at vi skal kunne jobbe mest mulig effektivt trenger vi å planlegge tiden vår - Derfor ber vi deg om å ringe eller sende oss e - post og avtale tid i forkant av et besøk.
Det er vinn - vinn for begge parter.
- Vi er forberedt på de spørsmål eller problemstillinger du har og har satt av tid til deg når du kommer.
- Du er sikker på å få hjelp når du kommer, og slipper å måtte snu med uforrettet sak, fordi vi er opptatte og ikke har tid
Dersom du bare skal levere noe kan det legges i postkassa ved hovedinngangen. Postkassa tømmes hver ukedag.
Kontaktinformasjon
Du finner kontaktinformasjon til ansatte og tjenester på nettsiden under menypunktet "Kontakt oss og vakttelefoner"
Gå på menypunkt "Kontakt oss og vakttelefoner"
- søk på person hvis du vet navnet på den du skal kontakte, eller
- søk på funksjon/nøkkelord feks "byggesak", "enhetsleder helse"
Du kan også søke i hovedfeltet for søk på forsiden, dersom du vet navnet på den du søker.
Vi gjør oppmerksom på at vi ikke har lagt inn telefonnummer til alle ansatte. Dersom du mener noe er vanskelig å finne eller at noen mangler, gi oss tilbakemelding på det. Dersom du benytter tilbakemeldingsknappen på nettsiden , så skriv hva/hvem det gjelder. Dersom du vil at vi skal kontakte deg må du legge igjen kontaktinformasjon i meldingen.
Det henger en liste ved hovedinngangen med telefonnummer til ansatte – kontakt disse direkte for avtale.